Brev:
Chokolade og spyt
4. oktober 2009
Alder:
22 mdr.
Chokolade og spyt
Hej Helen.
Omar min søn er hel vild med chokolade, og græder hvis ikke han får det. Vil bare lige hører er det meget forkert hvis jeg giver ham chokolade en gang imellem. Og findes der chokolade speciel til babyer?
Han spytter os rimelige meget, og leger med sit spyt. Han løber rundt i hjemmet, spytter og leger med sit spyt. Har du nogle gode råds til hvad jeg kan gøre så han stopper det. Det er nemlig meget ubehageligt, både for ham og for os andre.
Hilsen
os