Brev:
Frugt og grønt i samme måltid
5. oktober 2009
Alder:
6 mdr.
Frugt og grønt i samme måltid
Hej Helen,
Lige et kort spørgsmål:
Er det rigtig at man ikke må give små børn grøntsager og frugt i samme måltid? Noget med gæring i maven har jeg hørt???
Min datter får engang imellem frugtgrød til dessert for at få hende til at spise lidt mere!!!
Tak,
A