Brev:
Mælk og plan for dagen
7. oktober 2009
Alder:
11 mdr.
Mælk og plan for dagen
Hejsa Helen,
Nu bliver Olivia snart et år, og det hele går bare godt, så det er så skønt.
Jeg har lige et spørgsmål angående mælk. Hun har endnu ikke fået komælk, da hun stadig får 2 flasker om dagen, jeg har gerne ville vente til hun bliver et år, da hendes far har lidt allergi, og jeg synes ikke, at det har været nødvendigt med komælk.
Men jeg er også godt klar over, at hun nok snart skal væk fra i hvert fald den ene flaske. Hun får en om formiddagen og om aftenen. Og hvad med jern, når hun ikke længere får 400 ml. mme ??
Hvordan ser en ca. plan ud for en 1 årig ??
Hilsen Olivias mor