Brev:
Putning af far eller mor
8. oktober 2009
Alder:
2 år, 2 mdr.
Putning af far eller mor
Hej igen igen.
Nu har jeg lige sidste spørgsmål i denne omgang - beklager at jeg allerede skriver igen, men det er lige i forhold til det du svarede mig idag.
Du skriver at du synes det er fint at det er mig, der går ind til hende om natten, idet det er det hun har behov for nu. Det er også fint nok for os, men grunden til vi begyndte at lade far gå derind når hun vågnede var, at jeg jo ikke altid kan gå ind til hende om natten når den lille kommer, idet jeg jo så også engang imellem nok er ved at amme lillebror når hun kalder, og derfor tænkte vi, at det var godt at lære hende at acceptere far om natten, så det ikke bliver et problem med hyl og skrig om natten når lillebror er kommet fordi jeg måske ikke lige har mulighed for at gå ind til hende lige når hun vil have det til den tid.
Som sagt græder hun og beder far om at gå og siger hun vil have mor når hun vågner og han går derind. Men synes du stadig bare jeg skal efterkomme hendes ønske nu og så tage det til den tid? - Hun forstår jo så meget, så måske hun kan forstå sammenhængen i at far bliver nødt til at være god nok, når mor ikke kan komme om natten pga. amning eller lignende.!?!?!?!
Med venlig hilsen
Lene!