Brev:
Jern - 7 mdr.
8. oktober 2009
Alder:
7 mdr.
Jern - 7 mdr.
Hej Helen,
Så er vi kommet til USA. Her har de åbenbart ikke jern til babyer. Vores yngste er kun 7 mdr og skulle jo gerne have jern en del måneder endnu. Især da hun ikke vil drikke mme.
Har du en ide til en alternativ jernkilde til babyer?
Venlig hilsen
os