Svar: Vil ikke sidde og gå mere
29. maj 2004
Alder:
14 mdr.
Det lyder ikke som om at jeres dreng er helt rask. Det at have ondt i ørerne kan give mange forskellige symptomer og han kan i kraft af sin alder nok ikke selv vurdere, hvor smerten kommer fra.
Samtidig så vil han fordi han er syg, ikke have de samme kræfter og lyst til at udfolde sig som tidligere. Det kender du også fra dig selv,- når vi har det dårligt, så har vi også mest lyst til bare at ligge.
Hvis han fortsat har det på samme måde, så synes jeg at du skal få en ny tid hos lægen og få tjekket om han kan have ondt andre steder. Tal også med lægen om at give ham noget smertestillende.
Rigtig god bedring med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske