Brev:
Go´nat sutteflaske
9. oktober 2009
Alder:
12 mdr.
Go´nat sutteflaske
Hej Helen.
Tak for dit svar vedr søvnbehovet ....
Det var som jeg forventede - altså en overgangsperiode vi skal igennem. Sådan er det jo med de små putter :-)
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål... Hvor længe mener du at det er "okay" at give sutteflaske inden putte tid??
Egen læge siger, at vi skal til at stoppe med det, da det "kun" er hygge, ikke et behov, og at det jo ikke er sundt/godt for tænderne....
Min dreng (12 mdr) bruger den meget til at "falde til ro" og bliver helt afslappet og klar til at gå i seng. Og han "forventer" / venter på sutteflasken, når vi har været inde og tage nattøj på :-)
Vi er for et par dage siden gået over til at varme 200 ml sødmælk istedet for MME. - og ja, så er det jo bare SÅ hyggeligt :-)
Så jeg har lidt svært ved at det skal være nu vi stopper....
Hvad synes du?
Venlig hilsen
Heidi.