Brev:
Videre med flaskerne
12. oktober 2009
Alder:
9 mdr.
Videre med flaskerne
Hej Helen
Jeg er lidt usikker på det nedtrapning af flasker. Måske er det også lidt fordi mine to tvillinger har været lidt syge og ikke rigtig ville andet end flaske... så det har virket voldsomt. Men nu er de friske igen. Så jeg vil gerne hvis jeg lige må spørge helt konkret.
Først og fremmest:
1: Jeg har valgt og tage det flaske for flaske så jeg ikke trapper ned på alle på én gang. Så formiddagsflasken arbejder jeg med nu - og regner med er væk i løbet af denne uge.
2: Eftermiddagsflasken er stadig på de 180 ml.... er det næste projekt så??
3: 19.30 vællingflasken på cirka 200 ml kører vi videre med.?
4: 23.00 200 ml. Min pige er begyndt og vågne fuldstændig op efter denne flaske. Tidligere har vi givet hende i tremmesengen.... men jeg overvejer nu at tage hende op imens? Hun falder ikke i søvn før hun kommer over til os i sengen og ligge. vælling flasken falder hun som regel i søvn lige efter og vi kan ligge hende...svøbt. Er det en idé og gøre det samme 23.00???
Indtaget for resten af dagen er cirka..
havregrød en god deciliter
Et halvt stykke franskbrød med ost og frugt
en halv rugbrød - suppleret med mos
frugt - nogen gange brød alt efter hvor sent de vågner fra eftermiddagslur.
mad i bidder...cirka en kartoffel, lidt grønt og lidt kød..og så flaskerne udover.
Jeg tænker om jeg kan trappe hende ud af den sene aftensflaske også?
Glæder mig til at høre dit svar :-)
Hej hej