Brev:
Mad - gider ikke aftensmad
13. oktober 2009
Alder:
6 mdr.
Mad - gider ikke aftensmad
Hej Helen
Vores lille datter på 6 måneder (fra 3/4-09) får fast føde, altså grød eller mos, 3 gange om dagen. Men jeg kan ikke rigtig få hende til at spise aftensmad.
Hun står op omkring kl 6 og der får hun ved mig (amning) 2-2½ time senere for hun havregrød inden hun skal ud og sove, sover 1 time. Omkring kl. 11 -11.30 får hun middagsmad kartoffelmos eller ris med grønsager. Efter ca. 2 timer får hun en flaske med mødremælkserstatning 200 ml inden hun kommer ud og sove igen 2-3 timer.
Når vi så når til aftensmaden omkring 17.30 gider hun ikke spise noget, jeg kan lokke lidt i hende hvis hun får frugtmos sammen med ellers ikke.
Inden hun skal i seng omkring kl. 20 får hun igen ved mig.
Har du nogle forslag eller en ide om hvorfor hun ikke gider aftensmad?
Det hele er købe mad, hun gider ikke det vi selv har lavet.
Hilsen Anja