Brev:
Dagen med en baby?
16. oktober 2009
Alder:
1 mdr.
Dagen med en baby?
Hej Helen
Hvordan skal en dag med en baby se ud, jeg er meget i tvivl om jeg gør det "rigtigt".
Altså lige nu laver jeg denne rytme:
Sove
Spise
Aktivitet
Og så starter det hele forfra igen, undtagen om natten selvfølgelig, der undlader vi aktiviteten - eller prøver i hvert fald :)
Hun spiser ca. hver 3. time, og om natten er jeg oftes oppe kl. 01.30 og 4.00.
Jeg giver hende nattøj på ved 20-21 tiden og om morgenen kommer hun i alm. tøj ved 9. tiden. Hvor mange lure skal hun sove om dagen?
Jeg går typisk med barnevognen ved 12 tiden og herefter sover hun så ude til 14-15 tiden.
Det blev vist lidt rodet, men kan du ikke hjælpe mig med at planlægge en typisk dag?
Hvornår er det bedst at aktivere hende mest, så hun evt sover længere om natten? jeg går i seng ved 22 tiden, og står gerne op kl. 6.00 hvis det betyder at hun kun skal ha mad én gang om natten. Hun er flaskebarn - spiser mellem 100-120 ml.
Venlig Hilsen
Sandra