Brev:
Mælk er ingen succes
16. oktober 2009
Alder:
9 mdr.
Mælk er ingen succes
Kære Helen
Jeg ammer stadig min datter (9mdr) om natten samt et par gange i løbet af dagen. Hun får 3 gode måltider om dagen samt et par mindre mellemmåltider.
Jeg har forsøgt at få hende til at drikke mælk til måltiderne, men uden succes. Det eneste hun vil drikke er vand. Hun får havregrød til morgen lavet delvist på mælk, samt 1-3 ostehapser dagligt. Hvordan kan man få hende vænnet til at tage mælk?
Ligeledes vil hun heller ikke tage mælkeprodukter såsom yoghurt og A38. Er det ikke vigtigt at hun får en del mælkeprodukter?
Med venlig hilsen
Pernille