Brev:
Sove om natten - 11 mdr.
18. oktober 2009
Alder:
11 mdr.
Sove om natten - 11 mdr.
Hej igen
Min søn er 11 mdr og vil ikke sove ud om natten, han falder fint i søvn i hans egen seng, når han har tømt sin flaske med 200 ml modermælk, han kommer i seng ved 19.30 tiden.
Problemet er så at han vågner næsten hver aften ved 23 tiden og skriger som om han virkelig har ondt et ellet andet sted og vil bare ikke sove, hvis vi tager ham op er der ikke noget og sulten kan han næsten ikke være, da han spiser godt om dagen og aftenen, der går ca en time før han endelig falder i søvn, så vågner han igen kl 4 om morgenen, da tager jeg ham ind til os i vores seng og han sover til ved 5 eller 6 tiden, men hvordan får jeg ham til at sove igennem uden at vågne kl 23 og kl 4 hver nat?
Skal lige siges at han lige er begyndt at sove i sin egen seng på sit værelse, da vi har været dumme at lade ham sove ved os. men som sagt han falder fint i søvn, men vågner stadig de gange, og det gjorde han også nogen gange når han lå i vores seng. Han skal jo også snart væk fra flasken skal han ikke?
Venlig hilsen
Britt