Brev:
Inspiration til mad
19. oktober 2009
Alder:
5 mdr.
Inspiration til mad
Hej Helen,
Vores datter på 5 måneder er meget interesseret i mad og får grød to gange om dagen og sutteflaske de andre gange. Lige nu får hun hirsegrød med hjemmelavet æblegrød og kartoffelmos med gulerødder til aften.
Hun er meget interesseret i det vi spiser ved spisebordet og vil meget gerne være med og følger alle vores bevægelser der går til munden med mad.
Mit spørgsmål er om der er nogle ting hun kan sidde ved bordet og hygge sig med imens vi spiser? (frugt ell. Lign.) Jeg har søgt på emnet men kan ikke rigtig finde ud af om der er nogle ting så små børn må få? Hun sidder enten på mit skød ellers sin fars skød imens vi spiser. Men må hun sidde i egen højstol eller er det for tidligt?
Alt i alt mangler jeg vist bare lidt inspiration til hvornår og hvad hun må spise af de forskellige ting.
På forhånd tak og tak for en god brevkasse
Hilsen Sanne