Brev:
Spiseproblemer - 4 mdr.
21. oktober 2009
Alder:
4 mdr.
Spiseproblemer - 4 mdr.
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi min søn på 4½ måned er meget problematisk i spisesituationerne.
Det sidste lange stykke tid er han blevet voldsomt ophidset når han får tilbudt flasken og må trøstes og lulles halvt i søvn, før man kan give ham flasken igen.
Det skal siges at han har været meget syg i sit korte liv med bla. virus x 2, influenza og skarlagnfeber vi ikke rigtig kunne få bugt med. Samt at problemet kom i forbindelse med sygdom.
Vi har kort og forsigtigt forsøgt opstart med grød, men er stoppet helt igen, da han ligesom ikke helt kan magte det endnu.
Jeg føler jo som mor at det er helt forkert nærmest at skulle snyde ham til at spise hele dagen igennem, da hans egne tegn på sult er meget svage!
Jeg håber at du har et godt råd til hvordan vi kan få ham til at blive glad for flasken og nyde spisesituationerne.
Med venlig hilsen
Rikke