Brev:
Dyner i sengen
30. oktober 2009
Alder:
16 mdr.
Dyner i sengen
Hej Helen ...
Når Valdemar skal sove, roder han rundt og får som regel lagt sig oven på hans juniordyne. Der ligger også en babydyne i sengen, som vi bruger til at lægge over ham, så han ikke bliver kold.
nå, men mit spg er om det er "smelt" at han sover oven på sin juniordyne?? tit ligger han så det er en hovedpude for ham...
Bare lige en tanke jeg fik :)
Hilsen Maibrit