Brev:
Sove igennem - 12 mdr.
31. oktober 2009
Alder:
12 mdr.
Sove igennem - 12 mdr.
Kære Helen
Jeg har lige skrevet til dig omkring mad, men vi har altså også stadig problemer med nætterne, som jeg også har skrevet til dig tidligere.
Det er stadig det samme med at han vågner mange gange i løbet af natten og vil have sut. Vi har forsøgt med at lægge mange sutter ind til ham, med det resultat at han ligger med sutten i hånden og venter på at vi kommer ind og stikker den i munden på ham. Kan man være mere fræk? :-). Han kan jo sagtens selv om dagen.
Da det har stået på så længe kan jeg ikke sige at der er noget i hans hverdag der kan forklare det. Han bliver passet privat, mens vi venter på vuggestue og jeg har mange korte dage og fridage.
Han har sovet på sit eget værelse som ligger i forlængelse af vores, siden han var 2 måneder. Dørene er papirstynde, så jeg hører også alle små grynt. Det er hvert fald påfaldende at når min mand har tjansen, vågner han ikke så tit :-)
Jeg kan ikke se nogen løsning umiddelbart, men kan du så ikke fortælle mig om det er normalt og om der, med din erfaring, er udsigt til en hel nats søvn?
Med venlig hilsen
Signe