Brev:
Kartoffelmos af familiens kartofler og kød
2. november 2009
Alder:
7 mdr.
Kartoffelmos af familiens kartofler og kød
Hej Helen
Jeg har en datter på 7 måneder. Når jeg nu laver kartoffelmos til hende må de så blive kogt sammen med vores kartofler, altså i saltvand, eller må hun ikke få det endnu?
Må hun få alt slags kød?
Hilsen Anja