Brev:
Amning om natten - 5 mdr.
30. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Amning om natten  - 5 mdr.
Hej
Min søn er 5½ mdr. gammel og har efterhånden vænnet sig til at spise mere og mere om natten. På nuværende tidspunkt spiser han hver 2. - 3. time, og jeg er ærlig talt ved at være lidt "bims" i hovedet. Han har på intet tidspunkt sovet igennem, men var i en periode oppe på at sove 5 - 6 timer uden at vågne om natten.
Om dagen går det fint. Han sover ude, tager 3 lure hver dag. Den længste om formiddagen og 2 lidt kortere lure efter frokost og om eftermiddagen. Han får grød 3 gange dagligt og bliver derudover ammet. Han falder ikke i søvn ved brystet i løbet af dagen.
Jeg synes selv han er lidt for lille til at få 'en kold tyrker' om natten, hvor gammel synes du et barn skal være for at de ikke behøver mad om natten? Og hvad kan jeg gøre for at bryde det lidt uheldige nattelige spisemønster?
Trine