Brev:
Søvn - lære at blive puttet
9. november 2009
Alder:
2 mdr.
Søvn - lære at blive puttet
Hej Helen.
Jeg har en søn på 2½ måned som kun vil sove når han ligger ved brystet eller til nød hvis jeg pakker ham ind i dynen og går rundt med ham. Hver gang jeg forsøger at flytte ham eller ligger ham fra mig så vågner han.
Jeg vil gerne lære ham at blive puttet - hvordan gør jeg bedst det. Samtidig skal jeg nok have mere rytme indover. Han er god til at sove om eftermiddagen hvor jeg går en tur med ham i barnevognen og hvor han sover ca. 3 timer. Dvs. at jeg har ham meget i armene og har alt for lidt mulighed for at være der for min datter på 2½.
Jeg tænker meget over influenza epidemien da min datter jo er i vuggestue og hiver meget med hjem. Det er jo næsten umuligt at undgå smitten og dermed at min søn får den. Hvad stiller man op?
Mange hilsner