Brev:
Sove på eget værelse - 5 mdr.
10. november 2009
Alder:
5 mdr.
Sove på eget værelse - 5 mdr.
Hej Helen!
I forlængelse af mit spørgsmål til dig mht. mad og søvn, skal jeg høre om det evt. ville være en god ide at ligge hende ind og sove på sit eget værelse, og det måske kunne hjælpe lidt på at hun ikke vågnede op så mange gange??
Hvornår synes du at de er klar til at blive lagt ind på eget værelse og er det dumt både f.eks. at have en indkøringsfase igang med grød samtidig med at man begynder at putte hende på eget værelse??
Venlig hilsen