Brev:
Krav til kost
10. november 2009
Alder:
10 mdr.
Krav til kost
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål. Vores dejlige dreng er nu 10 mdr og han kravler rundt, rejser sig og kan gå ved ting (Ikke alene). Han spiser godt.
Nu hvor han er så gammel som han er, hvilke krav må jeg så stille til ham vedr kosten? Skal han kunne spise sig mæt i rugbrød? Skal han kunne spise ris og pasta?
Jeg har forsøgt at tage middagsgrøden fra ham og lade ham spise rugbrød.. Det er faktisk også gået meget fint. Men til sidst sov han ikke så meget til middag lige indtil min dagplejemor gav ham lidt grød efter rugbrød - så sov han!
Er mine krav for høje? Siger han selv til og fra?
Hvor meget rugbrød må jeg forvente han spiser? Han fik rugbrød for første gang da han var 7 1/2 mdr.
Jeg har et par gange givet ham ris og pasta men han spytter det ud igen. Han har endnu ikke fået kindtænder. Han er SUPER glad for hans kartofler. Jeg kan blande hvilken som helst grønsag og kød/fisk i. Han spiser altid kartofler.
Har jeg nogen grund til bekymring??
Mange hilsner
Marianne