Brev:
Tips til at drikke mere
11. november 2009
Alder:
2 år, 9 mdr.
Tips til at drikke mere
Hej igen igen
Vi skrev tidligere at datteren ikke spiser så meget efter sygdom, og fik nogle generelle gode råd om madtyper. Tak for det.
Hun spiser bedre nu, og vi sørger for at putte lidt ekstra i sovsen så det går godt.
Vores sidste spørgsmål er hvordan man lokker hende til at drikke mere. Det er ikke en gang altid at natbleen er tung! Dagplejemoderen siger også at hun virkelig skal presse på for at få hende til at drikke.
Hun har faktisk altid haft denne uvilje mod at drikke: ...
...
Amningen blev aldrig godt, efter 3 uger blev hun indlagt med dehydrering, vi gik over på ren flaske efter 5 uger, men den var hun heller ikke vild med.
Alt i alt kan man sige at hun havde svært ved at registrere egen sult, og hun fik derfor mad hver tredie time hvad enten hun bad om det eller ej. Jeg ved ikke om det kan ligge til grund for det nu?
Vi lader selvfølgelig glas stå fremme til hende, men specielt efter ondt i halsen værger hun sig mod at drikke frivilligt.
Venlig hilsen
Trekløveret igen