Brev:
Vitaminer - ekstra tilskud
12. november 2009
Alder:
2 år, 6 mdr.
Vitaminer - ekstra tilskud
Hej Helen.
Et spørgsmål om vitaminer her i den kolde og mørke tid.
Min datter på snart 2 1/2 år får dagligt en børne-multi-vitaminpille, men jeg tænker om jeg skal supplere med D-dråber og evt. andre vitaminer, da hun ikke er den store grøntsags-og frugtspiser :-(
Jeg tilbyder hende alle mulige forskellige grøntsager og frugt på forskellige måder, men jeg tror ikke hun får nok, så kan jeg give hende nogle supplerende vitaminer, og i så fald hvilken dosis?
Mange hilsner fra Rikke