Brev:
Brystreduktion og mulighed for at amme
31. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Brystreduktion og mulighed for at amme
Hej
Jeg har fået lavet en brystreduktion den 2/9-2003.
Og så tænkte jeg på, hvor lang tid der ca går før mine ar går væk?
Og om der er mulighed for at jeg kan amme mit barn, når jeg får et?
Jeg håber at du kan hjælpe mig!
Med venlig hilsen Titina
PS: Jeg var 17 da jeg fik den operation....