Brev:
Amning og alkohol - 7 mdr.
31. maj 2004
Alder:
7 mdr.
Amning og alkohol - 7 mdr.
Hej
Jeg har en datter på 7 mdr. som jeg ammer morgen og aften og evt, en lille tur om eftermiddagen afhængig af hvor vi er (hun vil kun ammes hjemme i sengen ellers er hun alt for nysgerrig til at spise).
Jeg ved jeg skal på polterabend i weekenden (min egen) og vil høre - hvis jeg drikker lidt alkohol hvor lang tid går der så inden jeg kan amme hende igen, og hvor meget skal jeg amme ud inden hun må drikke af mig igen.
Jeg har på forhånd ammet mælk ud til hende som hun kan få i en drikkekop den dag.
Hilsen Trine