Brev:
Søvn - søger mere mælk om natten end om dagen
18. november 2009
Alder:
3 mdr.
Søvn - søger mere mælk om natten end om dagen
Hey..
Min søn er 15 uger, han er begyndt at vågne hver time om natten. Han får mad ca hver 2½ time, men jeg føler at han kan spise oftere, men prøver at trække ham da han kun spiser hver 5-6 time om dagen, så jeg føler han har byttet rundt på dag og nat... Hvad kan jeg gøre for at vi får nogle bedre nætter. Føler han sover for lidt både dag og nat, samt spiser for lidt... om dagen sover han ca. 4 timer.
Med venlig hilsen
Dorthe