Brev:
Sover kun med bryst
18. november 2009
Alder:
7 mdr.
Sover kun med bryst
Hej Helen.
Tak for en masse gode svar:0)
Jeg har en lille dreng på 7mdr, som har haft en noget turbulent start på livet, mor og far flyttede fra hinanden da han var knap 8uger, og vi var meget uvenner, og har skæntes meget når vi har ses, har prøvet på at skåne ham meget, og han er nu også en MEGET glad og rolig dreng:) men eftersom vi har flyttet lidt rundt, så har jeg ikke haft nogen seng til ham, så han har sovet hos mig (så hyggeligt;)) og om dagen har jeg haft masser af tid til at amme ham i søvn eller vugge ham. og han bliver stadig ammet el vugget, ved ik lige hvordan jeg ellers ska få ham til at sove???
Vi har stadig ik fået vores egen lejl endnu, så han sovet stadig hos mig, så om natten når han vågner og ska ha bryst, så spiser han ik kun, men bruger den samtidig som sut, gør han også om dagen hvis han blir ammet i søvn, så når han sover tar jeg ham ind i seng og ligger med ham til han slipper. Og hvis han vågner inden han har 'sovet færdig' ligger jeg mig hos ham igen, og han får bryst til han sover igen, eller til han vågner stille og roligt.
Han bruger ikke sut, han tygger og leger med den, men ka ik rigtig finde ud af at sutte på den. har også prøvet med en sutteklud, den leger han ogs bare med, og når han blir træt nok, blir han ked og vil ha bryst..
Så mit spørgsmål er om du har en ide til hvordan jeg ka få ham til at sove uden mit bryst:) Han får grød til frokost, og kartoffel/grøntsags mos til aften, ellers bryst resten af tiden. Han sover fint om natten (der ska han også bare vende hovedt, så er der mad) fra ca 21-07, og så ca 3 lure i løbet af dagen og der er det meget forskelligt hvor længe lige fra 45 min til 2,5 time.
Med venlig hilsen
C.