Brev:
Spise vores mad
18. november 2009
Alder:
9 mdr.
Spise vores mad
Hej Helen.
Min datter på 9 måneder viser altid stor interesse i det vi spiser og vil gerne smage, men kun et par mundfulde, så vil hun ikke have mere. Det resulteret så i, at jeg tilbyder hende grød eller mos, som hun for det meste gerne vil have, men det får jeg hende jo ikke til at spise vores mad af.
Har du en idé til hvordan man skal få hende til at spise vores mad eller vil det komme lige så stille hvis vi bare bliver ved med at tilbyde?
Hun vil gerne have et par rugbrødshapsere til frokost med det bliver ikke til mere end 8-10 hapsere. Skal man stole på, at de spiser det de har brug for?
Hun får tilbudt 4 måltider om dagen + ammes ca. 2 gange i døgnet.
Til sidst vil jeg høre om hvornår det er almindeligt, at børn går over til, at spise 100% vores mad?
Hilsen Louise.