Brev:
Mærkeligt måltidsmønster
31. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Mærkeligt måltidsmønster
Hej igen
Min dreng på 5½ mdr har et mærkeligt måltidsmønster.
kl 5-6 160ml mme
kl 7 40 ml mme
kl 9-10 2 dl grød m. frugtmos + vand i kop
kl 12 60ml mme
kl 15 120ml mme
kl 17 kartoffelmos + vand i kop
kl 18 80ml mme
Sommetider kl 24 160 ml mme
Han vejer 8,5 kg og er glad prøver at trille leger og er meget nysgerrig.
Om dagen sover han højest 45 min i træk.
Er alt som det skal være?
Tusind tak for alletiders brevkasse
Gitte