Brev:
Spisevaner - 2 mdr.
19. november 2009
Alder:
2 mdr.
Spisevaner - 2 mdr.
Hej Helen
Jeg er mor til to villinger på 8 uger en dreng og en pige. Det er drengen der bekymrer mig.
Han vejede ved fødselen 3170 og var 51 lange, han er nu 8 uger gammel ca. 58 cm og vejer 6 kg, jeg synes han tager meget på i vægt. Jeg ammer ikke meget andet end hyggeamning, så de lever primært af flaske. Han får 6 flasker om dagen 2 x 160 og 4x 140, det er jo umiddelabt for lidt nu i forhold til hans vægt, men han startede først igår med at være utilfreds og vil have mere mad. Skal jeg bare give ham det ?
Jeg er jo bange for at han skal tage alt for meget på, men hvad er din holdning ?
På forhånd tak for hjælpen
Sanne