Brev:
Olie i grød
19. november 2009
Alder:
4 mdr.
Olie i grød
Hej Helen
Jeg begynder så småt at tænke i smagsprøver på grød til min søn på ca 4 1/2 mdr.
Mit spørgsmål drejer sig om det fedtstof man skal tilsætte. Må man bruge alle slags olier? Jeg tænker på, at hørfrøolie eller "livets olie" og den slags er kendte for deres gavnlige effekter - må man bruge dem i grøden?
Bedste hilsner