Brev:
Vågner 20 min efter aftenputning
7. december 2009
Alder:
5 mdr.
Vågner 20 min efter aftenputning
Hej Helen
Tak for dit svar sidste gang. Jeg har dog stadig et problem med min datter når vi putter hende om aftenen. Hun har stadig brug for sin aften-powernap, som vi giver hende ca fra 1730 til 1800. Kommer lidt an på hvor længe middagssøvnen var, om hun får en powernap.
Men om hun får powernap eller ej, når vi har puttet hende om aftenen - og hun er tydeligvis træt og falder også hurtigt i søvn, så vågner hun 20 min efter HVER GANG! Det er simpelthen mærkeligt. Somregel pylrer hun helt vildt, og når vi så går ind til hende ligger hun med kæmpe smil. Har prøvet at give hende flaske, hun drikker lidt af den. Nogen gange falder hun hen men vågner så igen. Andre gange er hun bare i højt humør.
HVAD GØR JEG???