Brev:
Svært ved at finde ud af at spise
7. december 2009
Alder:
5 mdr.
Svært ved at finde ud af at spise
Hej igen.
Ja du vil jo helst have et emne pr brev, så jeg må bare skrive et par stykker :)
Det her gælder spisning. Min datter har fået grød i over en måned nu, men hun er elendig til at synke det. Hun åbner munden og vil gerne have maden ind - men spytter den ud lige med det samme. Og den leg kan vi lege i 5-10 min, indtil hun ikke gider mere. Så får hun lidt vand i kop, og det fungerer rigtig godt. Hun er også altid helt vildt glad når hun ser koppen kommer. og vil gerne selv hjælpe med at "tippe" koppen så hun kan drikke.
Er det normalt at det tager så lang tid at lære at spise?? Og hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende med at lære at synke maden?
Hilsen en lidt fortvivlet mor