Brev:
Hvorfor give flaske tidligt om morgenen?
7. december 2009
Alder:
5 mdr.
Hvorfor give flaske tidligt om morgenen?
Hej helen.
I dit første brev til mig, fik jeg en dagsplan for min datter. Som jeg skrev vågner hun af sig selv først ved 8-9 tiden. I din plan skriver du at jeg skal give hende flaske kl 6, og så sove videre til 7.30 ca.
Hvordan kan det være jeg skal vække hende og give flaske der? Altså jeg mener, hvis vi alligevel først skal stå op kl 730 kunne jeg jo også bare give hende den der?
Det er slet ikke for at være negativ eller kritisk, det er ren nysgerrighed. For dagsplanen virker jo :) Men som 100% B-menneske skal jeg godt nok tage mig selv meget i nakken, når jeg skal stå op kl 6 om morgenen, hehe.
Vil i øvrigt sige at jeg anbefalet dig til alle nybagte mødre jeg kender, for du er u-undværlig!
knus