Brev:
Vælling - 5 mdr.
1. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Vælling - 5 mdr.
Jeg har en dreng på 5 måneder. Han startede med at få en flaske vælling før han skulle sove da han var 4 måneder. Det betød at han så sov igennem fra ca. 19 til kl. 5 .. så det var og er jo dejligt .. for både ham og mig. Vi er også så småt begyndt med grød og mos .. og han er meget intereseret og spiser fint af skeen.
Mit spørgsmål handler om vællingen. Jeg synes jeg kan forstå at det ikke er så godt at give vælling. Kan du forklare mig hvorfor. Jeg ved at det har noget med proteinindholdet at gøre .. men er der mere protein i majsvælling end i f.eks. majsgrød eller anden grød?
Venlig hilsen
Janne