Brev:
Pasning af far og putning om aftenen
7. december 2009
Alder:
8 mdr.
Pasning af far og putning om aftenen
Hej Helen,
Jeg skal til julefrokost om 2 uger og så skal far passe vores datter. Vores problem er at vores datter kun kan falde i søvn ved at jeg står ved siden af hendes seng og med hovedet nede ved hende, så hun kan lege med mit hår.
Det jeg egentligt vil spørge dig om er hvorvidt du syntes at vi skal holde en "generalprøve" hvor far giver flaske og putter eller om vi bare skal "tage chancen" og se om hun vil sove uden mors hår?
Vores putteritual ser således ud:
bad (mor), ammes (1.bryst),godnatbogen (far), ammes (2. bryst), puttes og falder i søvn i egen seng (mor).
Mange hilsner
os