Brev:
Dagsrytme med kun en lur?
7. december 2009
Alder:
8 mdr.
Dagsrytme med kun en lur?
Hej Helen,
Jeg har været så glad for de andre "dagsrytmer" jeg har fået af dig så jeg vil bare høre hvornår vi kan begynde med kun en lur (i dag fik jeg hende først til at sove 1. lur kl. 12.30 og hun sover i skrivende stund).
Med venlig hilsen
Annette.