Brev:
Plan og mme
7. december 2009
Alder:
10 mdr.
Plan og mme
Hej igen Helen
Håber du har haft en fantastisk ferie :-)
Her går det godt... og vi tænker lidt på hvordan med mme henover den næste tid.. sådan ser det ud lige nu.
05.30 til 6.30 vågner
07.00 grød
08.00 puttes
09.00 vågner
09.30 bolle+frugt
11.30 rugbrød+grønt
12.30-13.00 flaske 180 mme og puttes
15.00-15.30 frugt og bolle
17.30 fam aftensmad
18.30 aftensgrød med frugtmos
19.15 220 ml mme + puttes
Derudover får de glycifer samt d-dråber fem af hver.
Hvilken flaske skal vi sløjfe næste gang og hvornår. Vi tænkte om det er for tidligt allerede nu her i juleferien og sløjfe flasken til eftermiddagslur, fordi de nu spiser næsten halv anden rugbrød.. og drikker godt med mælk af kop.
Glæder mig til at høre fra dig
Ha det godt!