Brev:
MME og søvn
7. december 2009
Alder:
8 mdr.
MME og søvn
Hej Helen,
Jeg skriver til dig fordi jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal få givet vores søn nok MME, for som det er nu, får han kun 200 ml lige før han skal sove og efter hvad jeg kan læse fra dine svar til andre er det langt fra nok!
Vores dag ser normalt ud som følgende:
Vågner ca kl 08.00
Morgenmad kl 08.30-09.00 havregrød med 2 terninger æblemos eller øllebrød, vand af glas
Lur ca. kl 11.00 (sover ca 45 min)
Frokost ca kl 12.30 rugbrødshapser med leverpostej eller smørost, vand eller sødmælk af kop.
Lur ca. kl 15.00 (sover ca 45 min)
Snack ca kl 16.00 frugt, riskiks
Aftensmad ca kl 17.45 mos af kartofler med forskellige grønsager og noget kød til, fiskefrikadelle, kødboller el.lign.
Flaske ca kl 19.45 200 ml MME
I seng ca kl 20.00, vågner mellem kl 00.00 og kl 02.00 og kommer ind til os og sover derefter til om morgenen.
Mht. hans søvn kører det rigtig fint, men vi har problemet med at han vil ind til os, har du en løsning til hvordan vi kan løse det?
Jeg synes også at han sover meget længe om morgenen, nogen gange kan den blive 08.30 før han vågner, er det normalt?
På forhånd mange tak for din hjælp.
Med venlig hilsen
Lene