Brev:
Lege med min søn
8. december 2009
Alder:
2 år, 10 mdr.
Lege med min søn
Hej Helen
Jeg og min mand er utrolig meget uenige om, hvordan der skal leges med vores søn.
Min mand leger meget fysiske lege, med at de skal slås. Når de 2 ikke slås, så fægter de med sværd.
Det er sådan, at når min mand træder ind af døren. så er det første vores søn spørger min mand om er om de skal slås.
Vil vores søn i fremtiden blive en meget voldelig dreng af disse lege, når der bliver leget så ensidigt med ham eller har han bare godt af at udfolde sig fysisk på denne måde.
Jeg vil også gerne vide om hvilke lege er meget vigtige man laver med sin søn i alderen af 2 år og 10 mdr.
Med venlig hilsen
Anne Dorthe