Brev:
Kan godt lide at drikke
8. december 2009
Alder:
17 mdr.
Kan godt lide at drikke
Hej Helen.
Valdemar er rigtig glad for at drikke.. ja faktisk hele dagen, hvilket jo er rigtig dejligt.. og det betyder ikke noget om det er vand, mælk eller saftevand.
Problemet er bare til måltiderne. Vi får altid mælk og ofte går han mere op i at drikke, end at spise ... og det er jo ikke fordi han er tørstig, for man kan se at han synes det er sjovt.
Han sidder pænt med det (som regel) og siger man nej, bliver han ved med at sige mere indtil den blødsøde mor giver sig.
Det er ikke sådan at han slet ikke spiser, men jeg synes nu godt at han kunne spise lidt mere.
Jeg ved ikke helt hvorfor han gør sådan eller hvordan vi skal takle det. Har du nogle forslag??
På forhånd tak :)
Hilsen Maibrit