Brev:
Sove i sin egen seng - 20 mdr.
9. december 2009
Alder:
20 mdr.
Sove i sin egen seng - 20 mdr.
Hej Helen
Vores søn har i et godt stykke tid kommet ind i vores seng kl. 22.00, hvor han er vågnet. Inde i vores seng sover han find videre, men vågnet et par gange om natten og "leder" efter os eller småklynker.
Vi har besluttet at han nu skal sove i sin egen seng hele natten. Hvordan gør vi det?
Pt. Vågner han mindst hver 2. time og græder, han bliver taget op i mine arme og falder i søvn hvorefter jeg kan ligge ham nede i sengen igen. Dette fortsætter hele natten.
Jeg tænker om det at tage ham op er okay eller om man så bare vender ham til det? Jeg har gjort dette i tre nætter og er meget i tvivl om måden at gøre det på?
Hilsen Linda