Brev:
Fedtstof i babymad
10. december 2009
Alder:
6 mdr.
Fedtstof i babymad
Hej Helen!
Har lige siddet og set pånogen af dine videoer fra Babykøkkenet og de er super gode, men jeg har lige et spm.
Du laver en grøntsagssuppe som hele familien kan spise. Men skal der ikke fedtstof i? eller er det med i det fedtstof når du svitser grøntsagerne?
Derudover skal jeg høre om de små ikke skal have lidt kød til hver måltid ?
Mie