Brev:
Sovevaner, skriger voldsomt
11. december 2009
Alder:
4 mdr.
Sovevaner, skriger voldsomt
Hej..
Min søn er 4½ mdr. og vi er begyndt på at ligge ham i sengen efter en sutteflaske med vælling og en godnat sang. Vi bruger noget af det fra bogen "godnat og sov godt". Jeg siger godnat min skat, nu skal du sove og går ud fra værelset. Han skriger voldsomt, og efter 1 min går jeg derind igen og siger det samme.
Første aften tog det 34 min, så tog det 40 min og i går var vi helt oppe på 58 min. Hvad gør jeg galt siden det ikke bliver bedre eller nemmere for min søn at falde i søvn? Han er plask våd af sved når han til sidst falder i søvn. Hvad skal jeg gøre for at hjælpe min søn, jeg synes det er sååå hårdt at høre på han gråd..
Med venlig hilsen
Dorthe