Brev:
2 år og tv
3. juni 2004
Alder:
2 år
2 år og tv
I forbindelse med at min datter på 2 år skulle til tandlæge, brugte de bamserne bamse, kylling og ælling som velkomst og introduktion. Min datter var da ikke i tvivl om at bamse var en bamse, men de 2 andre figurer kender hun intet til.
Tandlægen fortalte at de fleste 2 årrige kender dem gennem børneudsendelsen.
Jeg blev lidt paf for min datter har aldrig ville sidde foran tv'et (hvilket jeg har det glimrende med... den kamp skal nemlig nok komme senere).
Men 'plejer' 2 årrige at ville se tv?