Brev:
Putning uden amning - 3 mdr.
12. december 2009
Alder:
3 mdr.
Putning uden amning - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg ville høre om du kan hjælpe os med at lave nogle gode mønstre fra starten ang. putning af vores lille datter Clara på 3 mdr.
Lige nu putter jeg hende hver dag og jeg ammer hende i søvn. Jeg er godt klar over det er en dårlig vane at give hende, men det fungere og hun sover med det samme. Problemet er bare at min kæreste aldrig har mulighed for at tage over og at jeg først kan hjælpe med at putte min store pige efter at lillesøster sover, hvilket hun også synes er træls. Vi har prøvet at min kæreste putter Clara, ved at svøbe hende og ligge ved hende, men efter hun er grædt lidt, må jeg desværre indrømme at jeg går ind og tager over.
Det skal lige nævnes at hun ikke bruger sut, så den har far heller ikke til hjælp når han skal prøve at putte hende.
Håber du kan hjælpe os med at skabe en god rutine hvor vi begge 2 kan putte hende uden for meget gråd, og hjælpe os med hvad vi skal gøre når hun er ked af det i stedet for at tage hende med op igen eller amme hende i søvn?
Julehilsner fra Stinna
Hilsen Stinna.