Brev:
Er pylret når han vågner, 3 mdr gammel
3. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Er pylret når han vågner, 3 mdr gammel
Kære sundhedsplejeske
Jeg har en dejlig sund dreng på 3 måneder, der er ekstremt pylret når han vågner, nogle gange kan han også skrige i hvad vi tror er søvne. Det sidste stykke tid har han kun sovet 15-20 min ad gangen om dagen & aftenen, Jeg prøver altid at amme ham lige når han vågner. Nogle gange vil han gerne have noget men andre gange ikke.
Jeg kan ikke forstå hvorfor han er så urolig og ulykkelig, det gør helt ondt i ens hjerte, når man ser sin dreng sådan. Nogle gange har han haft en prut i klemme, eller en bøvs, men det er IKKE altid han har noget i klemme
Hvad kan jeg gøre?
Knus fra den urolige