Brev:
D - dråber og ondt i maven
14. december 2009
Alder:
5 mdr.
D - dråber og ondt i maven
Hej igen.
Vil lige begynde med at sige tusind tak for dit lange og grundige svar tidligere.
Nu er han blevet 5 1/2 måned og tja, han har stadig meget luft i maven og svært ved at komme af med afføring, så vi sover stadig ikke ret meget..
Kan D-dråber give ondt i maven? Jeg har læst flere steder på nettet, hvor mødre skriver, at deres baby har fået ondt i maven af dråberne, fordi de er lavet på noget, som kan give mavepine..
Men sker der noget ved at holde pause med dråberne et par dage, for at se om det giver nogen ændring?
Venlig hilsen Susanne