Brev:
Dagslurer forskellige steder
21. december 2009
Alder:
5 mdr.
Dagslurer forskellige steder
Kære Helen
I takt med at vejret er blevet lidt køligere er der opstået et lille problem i det lille hjem.
Vores tvillinger på nu 5,5 måneder har altid sovet lur i barnevognen udenfor i deres køreposer, og det er de vældig glade for, men desværre så glade for det, at jeg ikke rigtigt at få dem til at sove nogle andre steder.
Fx lagde jeg dem til at sove i deres tremmesenge (sover nu ved siden af hinanden i hver deres seng i vores soveværelse) efter 5 mrd.- vaccinen da de havde lidt feber, men DET var ikke populært, de græd ikke, men brokkede sig og sov slet ikke, og så blev de jo ret trætte og pylrede senere. Har forsøgt det et par gange, men hver gang må de ud i barnevogen, hvor der bliver ro med det samme!
Jeg har også forsøgt at lægge dem i køreposerne i sengen og i barnevogen indendørs, men det er damerne heller ikke tilfredse med.
Så mit spørgsmål er, hvordan kan jeg lære dem at sove lur indenfor i deres seng/ gæsteseng/ andre steder end barnevognen?! Hvis det blive meget koldere, kan jeg ikke rigtig lide at putte dem udenfor.
Håber du kan komme med et godt råd som altid:-)
God jul og hilsener
Fra tvillingemoren