Brev:
Må de egentlig drikke te?
22. december 2009
Alder:
20 mdr.
Må de egentlig drikke te?
Hejsa
Emil har fundet sig en ynglingsdrik - nemlig te med mælk. Vi drikker selv grøn te, så det er det Emil også får. Er det OK at de drikke te? Skal man evt. passe lidt på mængden??
Udover te drikker han kun vand og mælk - vil ikke have saft, juice eller andet. Så det er meget rart at kunne veksle lidt.
Glædelig jul og godt nytår!
Med venlig hilsen
Rikke